کارتریج HP 29X (Grade A)

ضمانت اصالت
7 روز گارانتی بازگشت وجه

موجود در انبار

ارسال توسط فروشگاه کپی تک
برای قیمت تماس بگیرید

خلاصه

  • رنگ: مشکی
  • پرینترهای سازگار: HP laserjet 5000, 5000LE, 5100
  • دارای ضمانت و گارانتی بدون قید و شرط تعویض
  • کد کارتریج: C4129X
  • قابلیت شارژ: دارد
  • توان چاپ: 10000 برگ A4
کارتریج‌های مشکی لیزری HP جزو آن دسته از محصولاتی هستند که موارد استفاده بسیاری دارند، مهم‌ترین ویژگی برای یک کارتریج، کیفیت مناسب و شفافیت در چاپ است که کمپانی اچ پی، آن را برای تولید همه کارتریج‌های خود، لحاظ کرده است.

توضیحات

خصوصیات کارتریج HP 29X

کاربران و تامین‌کنندگان کارتریج HP 29X را با کد فنی CF129X و کد عمومی 29X می‌شناسند. 10 هزار برگه، تعداد بازدهی‌‌ای است که در چاپ برای کاربر به جا می‌گذارد. قیمت کارتریج اصلی HP 29X با نمونه طرح آن حدود دو سه برابر تفاوت دارد. کارتریج HP 29X برای سه پرینتر HP laserjet 5000, 5000LE, 5100 قابل استفاده است و در صورتی که شما کاربر یکی از این مدل‌ها باشید، امکان استفاده از این محصول را دارید.

کارتریج HP 29X

شارژ کارتریج HP 29X

شما به عنوان یک کاربر پرینتر، شاید طریقه شارژ کارتریج را بلد باشید، اما ممکن است از اندازه استاندارد ریختن تونر آگاه نباشید. بد نیست بدانید وقتی مقدار تونر در کارتریج زیاد باشد، زمینه‌های تونر ریزی فراهم می‌شود و قطعات دستگاه پرینتر خراب می‌شود. همین طور تمیز شدن تونر قدیمی از کارتریج مورد دیگری است که توسط دستگاه مکنده انجام می‌شود و به قطع شما این دستگاه را در اختیار ندارید. پس بهتر است برای انجام شارژ کارتریج HP 29X از مرکزی کمک بگیرید که به این دستگاه مجهز باشد.

نقد و بررسی‌ها

درمورد این محصول دیدگاه درج کنید.

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

کارتریج HP 29X
کارتریج HP 29X (Grade A)

موجود در انبار

برای قیمت تماس بگیرید
- +